Monday, December 27, 2010

Cerita urban

25 december hari tu aku g show rosli mohalim jadi crew tuk itu... bermacam macam cerita yg kuar ada yg suka duka marah happy bengang semua ada... tapi aku nak cite tentang keje aku kat sana tu klau korg nak bacalah klau tak nak wat pe nak masuk kat blog aku kan hahahahha.. nak dijadikan cite malam tu bermula lah episod aku menjadi crew event... mula2 aku just kena amik video n gambar n then bro fatzlane merangkap penyanyi malam tu minta tolong aku tuk jaga dye klau dye ada apa2 masalah... oklah kejap monitor tak dengar kadang haming jadi macam sial plak rasanya dah macam polis punya siren dah....lepas tu zzati si penyanyi baru wanita ni pun duk kat tepi stage tu kira dye ngah tunggu turn nak nyanyilah.. adalah gak sorg bonzer kat situ jaga dye mula takut gak tapi bonzer tu dalam hati ada taman hahahahah... bdk zzati ni sebenarnya gile2 orgnya hahahahaha sengal tol hahahahahaha.... nasib baik lah sore dye bley tahan...klau tak dah blah dah kat situ... hahahahaha lepas abis show tu borak ngan mak dye rupa2nya ssedara hahahaha mula lah kecoh hahah aha...aduh...... aku malas sebenarnya nak cite panjang2 ni senang cite kitorg lepas makan ramai2... aku bell wan muzam shah aim ngan mael lepak studio... sampai2 je studio aku g dapur tengok botol kicap jatuh.. tudung periuk ada kat tengah2 lantai.... aku pun angkatlah.. dah bape jam lepas tu si bell ckp tudung periuk tu ada balik kat tengah2 lantai tu semula... mulalah dyeorg tido mengimpit hahahaha..... paginya tu bangun awl tapi gerak balik umah pkul 1 sebab janji nak kuar g barang bbq pkul 2.45 tapi beselah janji melayu pkul 7 baru kuar g beli barang.. mane taknya melayan kak ara ngan kak ain karoke hahahahahaha... malam tu area pkul 10 kitorg gerak g pantai sepat kitaorg 4 org je gerak dulu aku wan lala ngan mael.... yg paling bestnya si wan terkejtu 3 kali tu tak bley blah ... mula2 terkejut pasal ada batu puteh je... n then daun terbang.. n then lembut tepi jalan... kitaorg syok sangat berjalan sampai kitorg terlepas simpang nak masuk pantai sepat tu.... beselh laju sangat kete tu...kitorg u turn balik... mane tak terlepas gelap gelita kat situ kitaorg tukar plan g tc plak.. best gile kat sana ramai yg datang hahahahaha join kitaorg hehehehehehe..... memang terbaiklah minggu ni best je kan...  

ni gambar ngan zzati sengal

pas abis show

anak rosli mohalim fatzlane zzati yin n rosli mohalim

\
zzati(penyanyi baru wanita)



bbq at tc

sebahagian gambar show klau nak lebih lanjut g fb ok



BooDaK SeTaN




No comments:

Post a Comment